تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان: در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در خصوص هم‌گروهی ایران با تیم‌های کره‌جنوبی، ژاپن و ترکمنستان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم و کار سختی در پیش داریم.

سرویس خبر :

به نقل از خبرگزاری تسنیم: مرضیه یوسف در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص هم گروهی ایران با کره جنوبی، ژاپن و ترکمنستان در مسابقات قهرمانی هندبال بانوان آسیا اظهار داشت: باید بگویم در گروه سختی قرار داریم و باید آن را گروه مرگ بدانیم.

وی افزود: کره جنوبی و ژاپن هر 2 از تیم‌های مدعی آسیا محسوب می‌شوند و ترکمنستان نیز تیم قدرتمندی دارد. انشاءالله خداوند به ما کمک خواهد کرد تا مبارزه خوبی با حریفان خود داشته باشیم و از گروه خود صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان تاکید کرد: با مقایسه‌ای که نسبت به رقبای خود داشتیم، فکر نمی‌کردیم در این گروه قرار بگیریم و کار سختی در پیش داریم اما همیشه معتقدم که باید به خدا توکل کرد و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا نتیجه خوبی به دست آوریم.

یوسف یادآور شد: تیم‌های قدرتمندی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند و با هر کدام که همگروه می‌شدیم کار سختی در پیش داشتیم، البته ما این شانس را قائل بودیم که با اندونزی که تیم ضعیفی است هم‌گروه شویم. یک سر هر رقابت برد و یک سر دیگر آن باخت است. امیدواریم اگر هم از حریفی شکست خوردیم، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی گفت: وضعیت فدراسیون مشخص نیست و هنوز رئیس فدراسیون انتخاب نشده است. به علاوه بازی تدارکاتی نداشتیم و اردوی تیم ملی مناسب نبوده اما من به غیرت بچه‌ها امیدوارم و معتقدم که آنچه که لازم بوده در تیم ملی انجام دادیم و آنچه مهم است این است که تا چه حد برنامه‌ها و تاکتیک‌هایی که با بچه‌ها کار کردیم، اجرا کنیم.

سررمربی تیم هندبال بانوان یادآور شد: 23 بازیکن را در اردو نگه می‌داریم و چند روز قبل از اعزام 18 بازیکن نهایی را اعلام می‌کنیم چرا که اتفاقات غیرمترقبه مانند آسیب‌دیدگی بازیکنان را در نظر بگیریم. برای مثال یکی از بازیکنان خوب‌مان روز گذشته دچار آسیب‌دیدگی شد و بعید می‌دانم که تا مسابقات قهرمانی آسیا مصدومیتش برطرف شود.

یوسف در پایان گفت: امیدوارم که فردی در فدراسیون هندبال در راس کار قرار گیرد که به فکر هندبال باشد و برنامه‌های 4،5 ساله داشته باشد تا نتیجه جوانگرایی‌های‌مان را در آینده ببینیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد