تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

پیروزی صدرنشینان در دوازدهمین هفته لیگ برتر:

تیم های ثامن الحجج سبزوار، شهرداری سنندج، ذوب آهن اصفهان و تاسیسات دریایی تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور به پیروزی دست یافتند.

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی تیم هندبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی البرز : دوازدهمین هفته رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد و تیم های صدر جدول رده بندی با برتری در مقابل حریفان خود همچنان تنور کورس قهرمانی را در فاصله 2 هفته به پایان این رقابت ها گرم نگاه داشتند.

در این هفته از مسابقات تیم صدرنشین ثامن الحجج سبزوار در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی انقلاب کرج به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی البرز رفت و در پایان با نتیجه 32 بر 20 حریف خود را شکست داد و همچنان به صدرنشینی خود تداوم بخشد و شانس نخست قهرمانی این فصل باشد. شهرداری سنندج که به شهرستان لار سفر کرده بود در دیدار با تیم شهیدچمران لارستان با نتیجه 31 بر 22 به پیروزی دست یافت و جایگاه خود را در رده دوم جدول رده بندی تثبیت کرد تا نزدیک ترین تعقیب کننده صدرنشین مسابقات باشد، ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 29 بر 19 تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز خراسان رضوی را شکست داد و در آخرین مسابقه این هفته تاسیسات دریایی تهران پس از 2 هفته ناکامی بلاخره در دیدار با تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه مقتدرانه 37 بر 19 میزبان خود را شکست داد هرچند که در 2 دیدار باقیمانده تا پایان فصل شانسی برای کسب قهرمانی ندارد. در جدول رده بندی ثامن الحجج سبزوار با کسب 21 امتیاز، شهرداری سنندج با کسب 19 امتیاز، ذوب آهن اصفهان با کسب 17 امتیاز و تاسیسات دریایی تهران با کسب 16 امتیاز در رده اول تا چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و سیزدهمین هفته از این رقابت ها جمعه 17 بهمن ماه جاری پیگیری خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد