تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

مصاحبه با زهره عبدلی گلر ملی پوش ،باشگاه ثامن الحجج سبزوار درسوپر لیگ هندبال کشور






مصاحبه ایی کوتاه و شیرین با سرکار خانم زهره عبدلی یکی از


با ارزشترین بازیکنان ملی پوش


وباشگاه ثامن الحجج سبزوار درسوپر لیگ هندبال کشور





برای خواندن مصاحبه و دیدن آلبوم تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید................

 

مصاحبه ایی کوتاه و شیرین با سرکار خانم زهره عبدلی یکی از


با ارزشترین بازیکنان ملی پوش وباشگاه ثامن الحجج سبزوار


درسوپرلیگ هندبال کشور



خانم عبدلی عزیز ممنون از اینکه وقت خودتون را در اختیار


ما قرار دادید، بااین سئوال  شروع کنیم شما چه مدت هست


که در رشته هندبال فعالیت می کنید؟



من هم سلام می کنم خدمت شما و مخاطبین وبلاگ هندبالی دنیای مونا ، من شانزده


سال سابقه فعالیت در رشته ی هندبال را دارم و به قولی با هندبال


بزرگ شدم.


بسیار عالی.خانم ها معمولا از این سئوال خوششون نمیاد ، اما باز من مطرح


می کنم شما چند سال سن دارید؟


بله قبول دارم.اما من مشکلی با این سئوال ندارم.28 سال سن دارم..که همانطورهم


که گفتم 16 سال سابقه بازی در زمین هندبال را دارم.


در کدام تیم ها بازی کردید؟


پیام مخابرات تهران ، برق تهران ،پرسپولیس تهران ،بیمه رازی، مجید تهران ،


ثامن الحجج تهران ، ثامن الحجج سبزوار


در حال حاضر در کدام تیم فعالیت دارید؟


در حال حاضر در تیم ثامن الحجج سبزوار بازی می کنم




ثامن الحجج سبزوار -زهره عبدلی


میشه در رابطه با فعالیت خودتون در تیم ثامن الحجج سبزوار و این تیم  برامون


بگید، به طور کل این تیم را چطور ارزیابی می کنید؟


       امسال سال دوم ایی هست که من با این تیم قرارداد بستم ، تیم


                         ثامن الحجج سبزوار  بسیار حرفه ایی و قوی درپنج سال سابقه حضورش در


         سوپر لیگ هندبال کشور ظاهر شده وبا مدیریت بی نقص سر کار خانم


           میر علی ، این تیم بسیار موفق بوده و4سال پیاپی توانسته قهرمان


          سوپر لیگ شود.که من هم پارسال در  آخرین قهرمانی این تیم حضور


        داشتم و به امید خدا با همت هم تیمی های عزیزم امسال هم جام


         قهرمانی را بالا ی سر می بریم.هر چند کار سختی راپیش رو داریم


       ،چون تمام تیم های حاضر در لیگ با آمادگی بالایی در این دوره


از مسابقات ظاهر شدند.

 

خانم عبدلی با این اوصاف سال دیگه هم شما را در این تیم می بینیم؟


       این تیم را بسیار دوست دارم ، و دوست دارم باز هم برای


    این تیم بازی کنم ،ولی از آنجایی که نمیشه فردا را


پیش بینی کرد ،چه برسه به آینده،


پس این موضوع روبه آینده می سپرم....


 

   بله حق با شماست،بریم سراغ تیم ملی هندبال بانوان ، از


سابقه حضورتون بگید ؟


    من سه دوره افتخار حضوربه عنوان گلر در تیم ملی را


   داشتم واین تیم را در دوره های قزاقستان ،


     تایلندوصربستان همراهی کردم  .



    با تشکر از شما و وقتی که در اختیار ما قرار دادید ،


برای شماو تیم ثامن الحجج سبزوار آرزوی موفقیت


     می کنم و ار همین جااز شما قول به مصاحبه ی تصویری


رو میگیریم؟



       خواهش می کنم...چرا که نه....من هم برای شما


آرزوی موفقیت می کنم.


   تیم ملی هندبال بانوان ایران،زهره عبدلی با شماره

3

                            

   زهره عبدلی _بیمه رازی


تیم خبری باشگاه دنیای مونا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد