تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

مهسا معتمدی:تیم های حاضر در لیگ برتر با حضور تیم هندبال دنیای مونا رقابت های دشواری را پیش رو خواهند داشت



مهسا معتمدی از حضورش در تیم هندبال بانوان دنیای مونا می گوید:



تیم هندبال بانوان دنیای مونا، امسال برای اولین بار در لیگ برتر بانوان کشور حضور پیدا کرده است. تیمی با میانگین سنی 23 سال،که با قدرت و انگیزه بالا کار خودش را شروع کرده و با امید به خدا با همین قدرت و انگیزه هایی که در بازیکنان تیم وجود دارد در طول بازی های لیگ توان خودش را به رخ باقی تیم ها خواهد کشید.

 

 

بنده معتقدم تیم هندبال دنیای مونا حرف های بسیاری برای گفتن دارد،هر چند تیم بسیار جوان است و ممکن است همین جوان و کم تجربه بودن بعضی از بازیکنان به تیم لطمه ای هم بزند. اما یادمان نرود که قدرت جوانی و انگیزه بالای بازیکنان برای نشان دادن خودشان بزرگترین برگ برنده تیم دنیای مونا نیز محسوب می شود. از طرفی حضور بازیکنان ملی پوش در کنار بازیکنان جوانتر به نوعی کمک کننده در شرایط حساس موجود در لیگ هم می تواند باشد.

میانگین 23 سال برای بازیکنان تیم دنیای مونا ،نشان دهنده استعداد یابی ،سرمایه گذاری و اعتماد به نفس به جوانان می باشد. بنده با اطمینان به شما قول می دهم که تیم هندبال دنیای مونا از شروع بازی های لیگ همه تیم ها را شگفت زده خواهد کرد و با بازی های درخشان خود بین 8 تیم  حاضر در لیگ جایگاه ویژه ای را کسب می کند.

بنده با شناخت از تیم ، این امید و اطمینان را دارم که تیم هندبال دنیای مونا امسال یکی از سکو های مسابقات را به نام خود سند میزند و البته این تازه شروع کار تیم ماست. با حمایت هایی که اسپانسر های تیم ( مبلمان پارینه چوب ،هتل سامان، دکوراسیون داخلی دکوتاج و فیزیوتراپی ایرانمهر ) از بازیکنان خواهند کرد و با تلاش های مدیران و مربیان و برنامه ریزی دقیق و حساب شده،تیمی درخشان با بازی های اصولی در تیم را شاهد خواهید بود. این روزها و سال ها بانوان عزیز کشورمان  با تمام کمبودها و سختی ها و با حفظ حجاب اسلامی به دنیا نشان دادند که برترین سکوها را میتوانند با تلاش، برنامه ریزی، و حمایت مسئولان کسب کنند. بازیکنان جوان تیم هندبال دنیای مونا با بازی های خود در طول لیگ امسال این نوید را به مسئولان و مربیان هندبال بانوان کشور می دهند که آنها می توانند با دستی باز به انتخاب نیرو های جدید و جوان برای آینده ی تیم ملی هندبال بانوان بپردازند در پایان برای تمامی رقبای خود آرزوی موفقیت می کنم.و به همه ی آنها می گویم امسال با حضور تیم هندبال دنیای مونا رقابت های دشواری را پیش رو خواهند داشت.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
sana سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 11:52

kheyli khubeee.....
shire bachehaye tim e donyaye mona

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد