تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

عکس تیمی تیم هندبال بانوان دنیای مونا در لیگ برتر هندبال کشور



جهت دیدن عکس در سایز بزرگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 عکس تیمی تیم هندبال بانوان  دنیای مونا 

نظرات 3 + ارسال نظر
Asma جمعه 18 مهر 1393 ساعت 20:46

Man to axa nistam ama bacheha kheili khob boodan ba angize boddan va khob kardam b omide inke hameye bacheha khodeshono neshon bdan

مهتاب شنبه 19 مهر 1393 ساعت 21:34

سلام من مهتاب ۱۷ سالمه تازه هندبال رو شروع کردم
میخواستم بدونم چطور مثل شما میتونم پیشرفت کنم
اگر ممکنه فیلم های اموزشی تون رو ارسال کنید
وراهنماییم کنید واقعا ممنون میشم

salvador جمعه 25 مهر 1393 ساعت 01:53 http://ninja

سلام مرسی از این همه زحمتی ک شما خانم جلالی می کشید می خواستم عرض کنم ب نظر من بهترین تیم تیم شماست و شماره ی 77 مربی بنده هستن من واقعا از ایشون سپاسگذارم

mer30 aziiiiizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد