تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

مونا جلالی : به کسب پیروزی برابر تیم شهرداری کردستان نیاز داشتیم.

مونا جلالی :  به کسب پیروزی برابر تیم شهرداری کردستان نیاز داشتیم.

 

سرویس خبر:

سرمربی تیم هندبال بانوان دنیای مونا البرز در گفت و گوی اختصاصی با وبلاگ رسمی باشگاه اظهار کرد: بازی با تیم شهرداری سنندج دارای اهمیت فراوانی بود و با توجه به شکست خانگی در هفته نخست این رقابت ها به کسب پیروزی در دومین دیدار خانگی نیاز مبرم داشتیم که با ارائه نمایش فراتر از انتظار بازیکنان و حمایت تماشاچیان پر شور کرجی ، نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر را با شکست بدرقه کردیم.

وی گفت: با آنالیزی که از این تیم حریف انجام داده بودیم و با تلاش بچه ها و نیز بر طرف کردن نقاط ضعف و شناسایی نقاط قوت بازی منسجم و با کمترین اشتباه از سوی بازیکنان را به نمایش گذاشته و در پایان 2 امتیاز مهم این مسابقه را به حساب خود واریز کردیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان دنیای مونا البرز تصریح کرد: از تلاش بازیکنان رضایت کامل را دارم و در این مسابقه با تمام توان تلاش و قابلیت های فنی خود را به نمایش گذاشتند و مستحق کسب پیروزی در این دیدار بودند و تمامی نکات فنی و تاکتیکی خواسته شده از آنان را برآورده ساختند.

وی گفت : مهمترین عامل برتری در این مسابقه و نیروی پنهان تیم دنیای مونا البرز حضور بازیکنان جوان ، با انگیزه و تشنه کسب موفقیت است و تمامی بازیکنان در کنار یکدیگر و برای رسیدن به هدف تلاش می کنند.

جلالی افزود : در سومین هفته از دهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور در روز جمعه 2 آبان ماه 93 در سالن انقلاب کرج به دیدار تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز خراسان رضوی می رویم و در برابر این تیم کار سختی را در پیش روی داشته و برای کسب امتیازات کامل این دیدار خانگی حریف خود را دست کم نخواهیم گرفت.

گزارش :تیم خبری هندبال بانوان دنیای مونا


فرزانه ملا محمدی

نظرات 1 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 09:29

shegefti saze lige emsal faghat tiem e donyayemona....
movafagh bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد