تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

نگاهی به هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور :

هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور ، جمعه دوم آبان ماه 93 با برگزاری 4 مسابقه حساس در شهرهای تهران ، کرج ، گچساران و لار پیگیری می شود .

  

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دنیای مونای البرز : سومین هفته از دهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور در دور رفت، جمعه 2 آبان ماه امسال با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود و تیم دنیای مونا البرز در سومین دیدار متوالی خانگی به مصاف تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز خراسان رضوی می روند.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه بازیکنان مونا جلالی سرمربی جوان و جویای نام تیم البرز به دنبال ثبت دومین پیروزی متوالی خانگی فصل جدید هستند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقاء داده و به صدر خود را نزدیک کنند.

مونا جلالی هدف اصلی در این مسابقه را کسب پیروزی مقتدرانه با ارائه یک بازی زیبا عنوان کرد و در کنار آن به افزایش تفاضل گل در این دیدار اشاره کرد تا آمار تیم دنیای مونا البرز در این زمینه نیز ارتقا پیدا کند و بیان کرد : با آنالیز تیم حریف و شناخت نقاط ضعف و قدرت تیم خراسان رضوی با تمام توان پای به عرصه این دیدار خواهیم گذاشت و با تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران که همواره حامی تیم خود هستند برای کسب دومین برد فصل تلاش می کنیم.

در دیگر مسابقات هفته سوم تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج که بر خلاف چند فصل اخیر که شروعی طوفانی در مسابقات اول فصل داشت، در لیگ دهم تنها به یک تساوی برابر تیم قدرتمند ثامن الحجج در سنندج دست یافت و در دیدار دوم خود در برابر تیم تازه لیگ برتری شده دنیای مونا البرز در کرج شکست ناباورانه ای را پذیرفت تا هم چنان در حسرت کسب نخستین برد فصل جدید باشد.

نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال شهرداری سنندج در خصوص شکست هفته گذشته برابر تیم البرز، دست کم گرفتن بازیکنان حریف از سوی هندبالیست های کردستانی، انگیزه فراوان بازیکنان جوان تیم دنیای مونا البرز و مصدومیت سمیرا علیرمایی کاپیتان تیم شهرداری را از دلایل این شکست خارج از خانه برشمرد.

وی سطح کیفی رقابت های هندبال بانوان را در فصل جاری بسیار بالا ارزیابی و بیان کرد که تمامی تیم های شرکت کننده با تمام توان پای به عرصه مسابقات می گذارند و هر دیدار سخت و شرایط خاص خود را دارد و با این وجود هدف تیم شهرداری سنندج در مسابقات سال 93، تلاش برای تکرار عنوان نایب قهرمانی و حتی دستیابی به عنوان نخست و مقام قهرمانی است.

در آن سوی میدان تیم نفت و گاز گچساران نیز در 2 دیدار خارج از خانه برابر تیم های ذوب آهن اصفهان و ثامن الحجج سبزوار شکست را پذیرفته است و در نخستین دیدار خانگی این فصل به دنبال کسب پیروزی است.

در دیگر مسابقات این هفته از رقابت ها، تیم تاسیسات دریایی تهران که با کسب 2 پیروزی آسان و کسب امتیازات کامل در صدر جدول رده بندی قرار دارد در نخستین جدالی سخت و حساس خود در این فصل با ذوب آهن اصفهان رو به رو می شود و تیم های شهید چمران لارستان میزبان تیم قدرتمند ثامن الحجج سبزوار خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 23:59

جمعه کنار تیم دنیای مونا خواهیم بود و با تمام وجود حمایت می کنیم تیم لیگ برتری شهرمونو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد