تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

در هفته سوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور مدعیان قهرمانی به پیروزی دست یافتند .


رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، جمعه 2 آبان ماه 93 با پیروزی تیم های مدعی هندبال بانوان تاسیسات دریایی تهران ، ثامن الحجج سبزوار و شهرداری سنندج و شکست ناباورانه تیم دنیای مونای البرز در خانه پیگیری شد.

  

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دنیای مونای البرز : در هفته سوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران در دیداری سخت و حساس با قضاوت مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت و در نهایت موفق شد با ارائه یک بازی زیبا و برتر با نتیجه 32 بر 19 سومین پیروزی متوالی این فصل خود را جشن بگیرد و با کسب 6 امتیاز به صدرنشینی مقتدرانه خود در این فصل ادامه دهد.

در شهرستان لار، تیم شهید چمران لارستان که تا پایان هفته دوم در مکان دوم جدول رده بندی حضور داشت به مصاف تیم قدرتمند ثامن الحجج سبزوار رفت و در پایان با نتیجه سنگین و دور از انتظار 28 بر 18 مغلوب تیم مدافع عنوان قهرمانی شد و شکست تلخ و سنگین خانگی را پذیرفت و رده پنجم جدول سقوط کرد . قضاوت این دیدار بر عهده فرناز مظاهری و عاطفه مظفری بود .

تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج پس از 2 هفته ناکامی و کسب یک تساوی و تحمل یک شکست، بلاخره در هفته سوم موفق به کسب نخستین برد فصل جدید شد تا همچنان به عنوان یکی مدعیان کسب عنوان قهرمانی برای رسیدن به صدر جدول تلاش کند.

دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و شهرداری سنندج به قضاوت مطهره نجد سمیعی و هانیه حریت برگزار شد و در این مسابقه بازیکنان نشمین شافعیان در تیم شهرداری سنندج از همان ابتدا با ارائه یک بازی برتر قدرت تکتیکی و برتری فنی خود را به تیم قعرنشین نفت و گاز گچساران دیکته کرد و با برتری 14 بر 12 در نیمه اول به رختکن رفتند و در ادامه با حفظ برتری خود در این مسابقه و افزایش تعداد گل های زده در نهایت با نتیجه 30 بر 26 موفق به کسب یک پیروزی دلچسب خارج از خانه شد و 2 امتیاز این دیدار را به جمع اندوخته های خود افزودند.

نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج با اشاره به بازی سخت، نزدیک و حساس با تیم میزبان که از تشویق هواداران و تماشاچیان نیز بهره می گرفت، از کسب این پیروزی به عنوان استارت حرکت به سوی صدر جدول رده بندی و حضور در میان مدعیان قهرمانی نام برد

در دیگر دیدار هفته سوم در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی انقلاب کرج تیم دنیای مونا البرز و تیم هیئت هندبال طرقبه شاندیز خراسان رضوی با قضاوت زیبا اسماعیل خواه و فاطمه ریاحی به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم هیئت هندبال طرقه و شاندیز با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 25 بر 21 برابر بازیکنان مونا جلالی سرمربی جوان تیم البرز صاحب برتری شدند و با کسب اولین پیروزی فصل با 2 امتیاز شیرین خارج از خانه به دیار خود بازگردند.

در جدول رده بندی تیم های تاسیسات دریایی تهران با 6 امتیاز و ثامن الحجج سبزوار با 5 امتیاز، صدرنشینان جدول رده بندی در پایان هفته سوم هستند، تیم های شهرداری سنندج، ذوب آهن اصفهان، شیهد چمران لارستان با 3 امتیاز در رتبه سوم تا ششم، دنیای مونا البرز و هیئت هندبال طرقبه و شاندیز با 2 امتیاز و نفت و گاز گچساران بدون کسب امتیاز به ترتیب در رده ششم تا هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
dorsa جمعه 2 آبان 1393 ساعت 18:28

vaghean nabavarane...
omidvaram davara bedunan ghezavat yani edalat...
na yek janebe sut zadan
dar nazare man tiim e donyaye mona haghesh bord bud...bakhtesh be davari boood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد