تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

مونا جلالی : اشتباهات داوری در پذیرش شکست تیم دنیای مونا البرز بی تاثیر نبود .

سرمربی تیم هندبال بانوان دنیای مونا البرز اشتباهات داوری را در تحمیل شکست این تیم در هفته سوم برابر نماینده خراسان رضوی تاثیر گذار قلمداد کرد.

سرویس خبر:

سرمربی تیم هندبال بانوان دنیای مونا البرز در گفت و گوی اختصاصی با وبلاگ رسمی باشگاه اظهار کرد:  پیش از این دیدار تاکید کرده بودم که در رقابت های لیگ برتر دیدار آسان وجود ندارد و نباید هیچ تیمی را در لیگ برتر دست کم گرفت و هر دیدار شرایط خاص خود را دارد و این مهم در هفته سوم این رقابت ها در مسابقه برابر تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز نیز مد نظر کادر فنی و بازیکنان تیم دنیای مونا قرار داشت.

وی گفت: در نیمه اول مسابقه با نماینده خراسان رضوی مسابقه را خوب آغاز کردیم و بازیکنان بر اساس آنالیز تیم حریف بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند اما با اشتباهات پیاپی داوری بازیکنان جوان تیم از نظر روحی و روانی تمرکز لازم را از دست دادند و اشتباهات فردی بالا رفت و در نهایت باعث پذیرش این شکست تلخ در خانه شد.

سرمربی تیم هندبال بانوان دنیای مونا البرز خاطر نشان کرد : قضاوت داوران این دیدار به هیچ عنوان در سطح مسابقات حرفه ای لیگ برتر باشگاه های بانوان کشور نبود و ضعف داوری در لحظات حساس سرنوشت بازی را به سود تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز رقم زد .

وی گفت : تیم خود را به هیچ عنوان مستحق شکست در این بازی نمی دانم زیرا به توانمندی فنی و تاکتیکی بازیکنانم اعتقاد دارم و در دیدار برگشت و درشرایط یکسان و با قضاوت عادلانه داور این شکست را جبران خواهیم کرد .

جلالی افزود : با وجود شرایطی که در دیدار سوم بر تیم دنیای مونا تحمیل شد ، مسئولیت شکست را می پذیرم و کلیشه است تنها مقصر باخت را داوران عنوان کرد اما باز هم بر عدم استحقاق شکست بازیکنانم در این دیدار تاکید می کنم و در دیدار آینده با تمام توان برای اثبات شایستگی بازیکنان جوان و جویای نام دنیای مونا به میدان خواهیم رفت و با کسب پیروزی بار دیگر به جمع مدعیان باز خواهیم گشت .

گفتنی است تیم هندبال بانوان دنیای مونا البرز در هفته چهارم این رقابت ها در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن می رود .

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست جمعه 9 آبان 1393 ساعت 20:54

سلام مونا جان برای البرزیها باعث افتخار وسربلندی هستید دست مریضا به بچه ها وخودت وخ حاصلی خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد