تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

با جدال تیم های صدرنشین جدول رده بندی : روزهای حساس لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور فرا می رسد .

هفته چهارم دور رفت دهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور ، گرامیداشت یاد و خاطره شهیده مطهره زینب وفایی ، جمعه 9 آبان ماه 93 با برگزاری 4 دیدار هم زمان از ساعت 10 صبح پیگیری می شود .

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دنیای مونای البرز : هفته چهارم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور با برگزاری دیدار حساس و سرنوشت ساز تیم های ثامن الحجج سبزوار و تاسیسات دریایی تهران در سالن سربداران سبزوار آغاز می شود و 2 تیم مدعی و صدرنشین در جدال سخت و تعیین کننده در حالی به مصاف هم می روند که نتیجه پایانی این بازی می تواند تاثیر بسزایی در کسب عنوان قهرمانی نیم فصل نخست این مسابقات ایفا کند .

در دیگر دیدار حساس هفته چهارم ، تیم رده سوم جدول رده بندی شهرداری سنندج در سومین دیدار متوالی خارج از خانه در حالی با تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز دیدار می کند که نماینده کردستان در این مسابقه با تکیه بر 7 بازیکن جوان و ملی پوش خود درصدد کسب پیروزی و امتیازات کامل این مسابقه است و در آن سوی میدان تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز برای کسب دومین پیروزی متوالی در این فصل تلاش می کند.

در دیگر مسابقات این هفته از رقابت‌ها ، در اصفهان تقابل تیم های ذوب آهن اصفهان و دنیای مونای البرز که در هفته سوم متحمل شکست شده اند ، دارای اهمیت و حساسیت خاصی است و هر 2 تیم برای کسب امتیاز در حالی پای به این میدان می گذارند که مونا جلالی سرمربی نماینده البرز تیم خود را در دیدار هفته سوم مستحق شکست ندانسته و با تمام توان و برای اثبات شایستگی های بانوان هندبالیست دامنه البرز پای به این میدان سخت خواهد گذاشت .  

در آخرین مسابقه هفته چهارم و در شهرستان گچساران تیم نفت و گاز به مصاف تیم شهید چمران لارستان می رود که کسب پیروزی برای هر 2 تیم حیاتی و امتیازات این دیدار در صعود در جدول رده بندی حائز اهمیت فراوانی است .

در جدول رده بندی تا پایان هفته سوم تیم تاسیسات دریایی تهران با کسب 6 امتیاز، ثامن الحجج سبزوار با کسب 5 امتیاز و شهرداری سنندج با کسب 3 امتیاز مثلث صدرنشینی و مدعیان اصلی قهرمانی فصل دهم را تشکیل می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد