تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

در هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور صدرنشین 93 مغلوب قهرمان فصل 92 شد .



پیروزی تیم های ثامن الحجج سبزوار، شهرداری سنندج و ذوب آهن و شکست تاسیسات دریایی تهران و دنیای مونا البرز مهمترین نتایج چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور بود .

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دنیای مونای البرز : چهارمین هفته از دور رفت دهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، گرامیداشت یاد و خاطره شهیده مطهره زینب وفایی ، جمعه 9 آبان ماه 93 برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در مهمترین مسابقه این هفته از رقابت ها ، تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران که در 3 هفته نخست این رقابت ها شروعی طوفانی داشت و 3 برد مقتدارنه کسب کرده بود، در دیداری حساس در سالن سربداران سبزوار به مصاف تین ثامن الحجج قهرمان 3 دوره اخیر لیگ برتر رفت و در پایان این دیدار جذاب ، حساس و نفس گیر با پیروزی 23 بر 22 تیم ثامن الحجج بر تیم تاسیسات دریایی تهران خاتمه یافت .

با ثبت این نتیجه ثامن الحجج به پیشتازی 3 هفته ای تاسیسات دریایی تهران پایان داد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد و تاسیسات دریایی تهران با یک پله نزول در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

در دیگر مسابقات هفته چهارم، تیم اوج گرفته هندبال بانوان شهرداری سنندج در سومین دیدار متوالی خارج از خانه در شهر مقدس مشهد به مصاف تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز رفت و در پایان موفق شد با کسب برتری 21 بر 15 دومین پیروزی متوالی در مسابقات این فصل را جشن بگیرد و رتبه خود را در مکان سوم جدول رده‌بندی تثبیت کند و همچنان در جمع مثلث مدعیان قهرمانی این فصل حضور داشته باشد .

در اصفهان بازیکنان جوان و آینده دار مونا جلالی در تیم دنیای مونا البرز در دیدار سخت خارج از خانه به مصاف تیم با سابقه و قدیمی ذوب آهن رفتند و در پایان این دیدار زیبا ، تیم ذوب آهن با نتیجه 28 بر 21 تیم دنیای مونا البرز را شکست داد تا ذوب آهن شرایط خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد و تیم البرز دومین شکست متوالی را متحمل شود .

تیم شهید چمران لارستان نیز در گچساران دست به کار بزرگی زد و در برابر تیم نفت و گاز این شهرستان با نتیجه 30 بر 20 میزبان خود را شکست داد و 2 امتیاز شیرین و حساس دیدار خارج از خانه را کسب کرد.

در پایان هفته چهارم و در جدول رده‌بندی تیم ثامن الحجج سبزوار با کسب 7 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد، تیم تاسیسات دریایی تهران با تحمل نخستین شکست فصل جدید و 6 امتیاز مکان دوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است و تیم های شهرداری سنندج و شهید چمران لارستان با کسب 5 امتیاز و تفاضل گل 9+ در مکان سوم و چهارم قرار دارند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد