تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

برنامه هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور :

بانوان هندبالیست دنیای مونا البرز به مصاف قهرمان 3 دوره لیگ برتر می روند.

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دنیای مونا البرز : هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان بانوان باشگاه‌های کشور جمعه ۲۳ آذرماه ۹۳ با برگزاری 4 دیدار حساس به صورت همزمان در ساعت 10 صبح در شهرهای تهران ، سنندج ، سبزوار و مشهد مقدس پیگیری می شود.

بر اساس این گزارش ، تیم هندبال بانوان دنیای مونا البرز در مصاف سخت در سالن سربداران سبزوار به مصاف تیم ثامن الحجج قهرمان 3 دوره اخیر رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور می روند.

در این دیدار سخت خارج از خانه شاگردان جوان و با استعداد هندبال استان البرز با سرمربیگری مونا جلالی برای اثبات شایستگی های خود به میدان می روند و در برابر بازیکنان باسابقه ثامن الحجج مصاف سخت و هیجان انگیزی را در پیش روی دارند.

 در حساس ترین مسابقه پنجمین هفته رقابت‌های لیگ برتر در سالن شهید بهنام شاد سنندج ، تیم شهرداری میزبان بانوان هندبالیست تیم شهید چمران لارستان است. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که 7 بازیکن و سرمربی تیم شهرداری سنندج به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسال ایران دعوت شده‌اند.

در دیگر مسابقات هفته پنجم، هیئت هندبال طرقبه و شاندیز خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس در دیدار سخت به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود و تاسیسات دریایی در تهران میزبان نفت و گاز گچساران است.

در جدول رده بندی دهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تا پایان هفته چهارم ، ثامن‌الحجج سبزوار با کسب 7 امتیاز در مکان نخست قرار دارد ، تاسیسات دریایی تهران با کسب 6 امتیاز دوم است و تیم‌های 5 امتیازی شهرداری سنندج و شهید لارستان چمران با تفاضل گل 9+ و ذوب آهن اصفهان با تفاضل 1- به ترتیب در رتبه سوم تا پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 21:27

movafagh bashid bacheha mese hamishe ba angize va por enerji shuru koni ..be omide ye baziye alii va ziba

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد