تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تداوم پیروزی و صدرنشینی مدعیان قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور در هفته پنجم :


هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور ، دقایقی قبل با پیروزی تیم های صدرنشین ثامن الحجج سبزوار ، تاسیسات دریایی تهران و ذوب آهن اصفهان و شکست تیم های شهرداری سنندج و دنیای مونا البرز پیگیری شد.

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دنیای مونای البرز : مسابقات هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور جمعه 23 آبان ماه 93 با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد و در سالن سربداران سبزوار تیم صدرنشین ثامن الحجج با نتیجه 31 بر 22 مقابل تیم دنیای مونا البرز به پیروزی دست یافت .

در دیگر مسابقه این هفته تیم تاسیسات دریایی تهران با نتیجه مقتدرانه 33 بر 20 تیم قعرنشین و بدون امتیاز نفت و گاز گچساران را مقهور قدرت خود کرد و در مشهد مقدس تیم ذوب آهن اصفهان دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 27 بر 18 تیم هیأت هندبال طرقبه و شاندیز را در خانه خود شکست داد.

اما شگفتی بزرگ در سنندج رخ داد و تیم شهرداری سنندج با حضور 7 بازیکن ملی پوش در سالن شهد بهنام شاد این شهر میزبان تیم شهید چمران لارستان بود و در پایان در دیداری نزدیک با نتیجه 28 بر 26 مغلوب میهمان خود شد و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کرد.

در جدول رده بندی تیم ثامن‌الحجج سبزوار با کسب 9 امتیاز صدرنشین است، تاسیسات دریایی تهران با کسب 8 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، شهید چمران لارستان با کسب 7 امتیاز و تفاضل 11+ و ذوب آهن اصفهان با کسب 7 امتیاز و تفاضل گل 8+ در رده سوم و چهارم هستند و شهرداری سنندج با همان 5 امتیاز اندوخته پیشین خود در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفته و تیم دنیای مونا البرز با کسب 2 امتیاز ششم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد