تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

نگاهی به هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور :

روزهای حساس مسابقات نیم فصل نخست دهمین دوره لیگ برتر از راه می رسد.

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دنیای مونای البرز : هفته ششم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور ، صبح جمعه 30 آبان ماه 93 با برگزاری 4 دیدار همزمان در حالی پیگیری می شود که در روزهای پایانی نیم فصل نخست این رقابت ها ، حساسیت برای کسب امتیازات هر دیدار به اوج خود می رسد.

بر اساس این گزارش، در این هفته از رقابت ها تیم هندبال دنیای مونا البرز در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی انقلاب کرج در حالی به مصاف تیم بدون امتیاز و قعرنشین جدول رده بندی ، نفت و گاز گچساران می رود که بازیکنان مونا جلالی سرمربی تیم هندبال بانوان البرز برای کسب امتیازات این دیدار خانگی هم قسم شده و برای کسب دومین پیروزی این فصل در خانه به میدان می روند.

کسب امتیازات کامل این مسابقه ، پس از پذیرفتن 3 شکست متوالی برای تیم دنیای مونا بسیار حائز اهمیت است و این پیروزی می تواند در بالا بردن روحیه بازیکنان جوان و با استعداد تیم البرز نقش مهمی را ایفا کرده و وضعیت این تیم را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

در دیگر مسابقات هفته ششم، در ورزشگاه ملت اصفهان تیم های ذوب آهن و شهرداری سنندج جدال بسیار سخت و تماشایی را در حالی برگزاری می کنند که تیم ذوب آهن در 2 فصل گذشته و در 4 مسابقه پیاپی برابر بانوان هندبالیست کردستانی شکست را پذیرفته است و درصدد شکستن طلسم عدم نتیجه گیری برابر تیم شهرداری سنندج است .

در آنسوی میدان تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در رقابت های دهمین دوره لیگ برتر نتایج پرفراز و نشیبی را کسب کرده است و همزمانی حضور 7 بازیکن ملی پوش و نشمین شافعیان سرمربی تیم شهرداری در اردوهای مقطعی تیم ملی در خلال برگزاری مسابقات لیگ برتر،  بر روی روند نتیجه گیری تیم شهرداری تاثیر منفی گذاشته است.

تیم شهرداری سنندج پس از پایان هفته پنجم این مسابقات و پذیرش شکست خانگی برابر تیم شهید چمران لارستان، 7 بازیکن و مربی خود را به مدت 5 روز در اختیار تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان قرار داده است و در مسابقه با تیم با سابقه ذوب آهن اصفهان کار بسیار سختی را در خانه حریف در پیش دارد.

در دیگر مسابقات هفته ششم این رقابت ها، تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز خراسان رضوی در خانه میزبان تیم صدرنشین ثامن الحجج سبزوار و روز بسیار سختی را در پیش روی دارد و در مسابقه ای حساس به میزبانی سالن تختی شهرستان لار ، تیم های تاسیسات دریایی تهران و شهید چمران لارستان که در رده دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند به مصاف هم می روند.

در جدول رده بندی تیم ثامن‌الحجج سبزوار با کسب 9 امتیاز پیشتاز جدول رده بندی است و تاسیسات دریایی تهران با کسب 8 امتیاز تعقیب کننده جدی تیم ثامن است و مصاف تنگاتنگی را برای  کسب عنوان قهرمانی نیم فصل نخست این رقابت ها با این تیم در پیش دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد