تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

شکست خانگی نماینده البرز برابر قعرنشین جدول رده بندی در هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان کشور رقم خورد.

در ششمین هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور تیم های مدعی قهرمانی با کسب پیروزی میدان را ترک کردند و تیم دنیای مونا البرز شکست نا امید کننده ای را برابر قعرنشین جدول رده بندی پذیرفت .

 

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دنیای مونای البرز :ششمین هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، جمعه 30 آبان ماه 93 با برگزاری 4 مسابقه در حالی پیگیری شد که در حساس ترین مسابقه تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در ورزشگاه ملت اصفهان دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 23 بر 17 تیم هندبال ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرد تا پنجمین پیروزی متوالی هندبال بانوان کردستان برابر اصفهان در 3 فصل متوالی لیگ برتر باشگاه های کشور ثبت شود .

در دیگر مسابقات هفته ششم، تیم هندبال دنیای مونا البرز در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی انقلاب کرج با نتیجه 28 بر 27 مغلوب تیم قعرنشین جدول رده بندی نفت و گاز گچساران شد تا تیم شهر نفت به اولین پیروزی و امتیاز خود در دهمین دوره لیگ برتر دست پیدا کند. این چهارمین شکست متوالی دختران هندبالیست تیم البرز در این مسابقات بود . در سالن تختی شهرستان لار، تیم شهید چمران با نتیجه 18 بر 22 مغلوب تیم قدرتمند تاسیسات دریایی تهران شد و ثامن الحجج سبزوار در شهر مقدس مشهد با نتیجه 23 بر 13 تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز خراسان رضوی را در هم کوبید.

در جدول رده بندی تیم ثامن‌الحجج سبزوار با کسب 11 امتیاز همچنان به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه می دهد، تاسیسات دریایی تهران با کسب 10 امتیاز تعقیب کننده جدی صدرنشین است و تیم های 7 امتیازی شهرداری سنندج با تفاضل 13+، شهید چمران لارستان با  تفاضل 7+ و ذوب آهن اصفهان با تفاضل گل 2+ در رده سوم و پنجم جدول رده بندی حضور دارند.

مسابقات هفته هفتم و پایانی نیم فصل نخست دهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور جمعه هشتم آذرماه امسال با برگزاری 4 مسابقه پیگیری می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد