تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

جامعه هندبال کشور در سوگ درگذشت هندبالیست کرج


" محمود ندیری " بازیکن تیم هیات هندبال البرز بامداد پنجشنبه 13 آذرماه 93 بر اثر یک تصادف شدید جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

تیم دسته یک البرز که برای حضور در چهارمین دوره مسابقات دسته یک عازم فارس شده بود در راه بازگشت دچار سانحه رانندگی شد. در این سانحه دلخراش که بامداد روز پنجشنبه 13 آذرماه 93 در جاده شیراز به تهران اتفاق افتاد یک نفر کشته و 7 نفرمصدوم شدند .

شادروان ندیری که متولد آذرماه 1364 بود به همراه تیم هیات هندبال البرز برای بازی در لیگ دسته اول راهی شیراز شد. در راه بازگشت به کرج ، اتوبوس حامل تیم هندبال البرز دچار پنچری شد. به همین خاطر راننده، اتوبوس را در کنار جاده متوقف می کند تا به تعویض لاستیک بپردازد. در همین لحظات، محمود ندیری و بازیکن دیگری به نام استادحسینی از اتوبوس پیاده می شوند تا در امر پنچرگیری به راننده کمک کنند اما یک کامیون حامل سنگ که در حال عبور از جاده بود، به علت بی احتیاطی راننده اش با اتوبوس پارک شده تصادف می کند که در همین لحظه محمود که خارج از اتوبوس بود، بر اثر این تصادف جان خود را از دست می دهد. البته سایر اعضای تیم خوش شانس بودند چون بار کامیون که سنگ بود به حاشیه جاده پرتاب شد وگرنه یک فاجعه بزرگ تر رخ می داد که خوشبختانه این طور نشد. به هر حال بازیکنان به سرعت ندیری و استادحسینی را به بیمارستان منتقل کردند ولی متاسفانه ندیری فوت کرد اما استادحسینی شرایط بهبودی را پیدا کرده و میزان سلامتی اش بالا گزارش شده است

تیم هندبال بانوان دانشگاه آزاد البرز ضمن تسلیت به  خانواده مصیبت دیده و تیم البرز آرزوی غفران الهی برای آن عزیز سفر کرده و صبر برای بازماندگان را از درگاه خداوند متعال دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد