تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

شاهکار بانوان هندبالیست شهرداری سنندج در دیار سربداران :

 

قهرمان 3 دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور در برابر تیم شهرداری سنندج مغلوب شد

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دانشگاه آزاد اسلامی البرز :در آغاز دور برگشت دهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور و از سری رقابت ها هفته هشتم ، تیم هندبال شهرداری سنندج با نتیجه 26 بر 23 تیم قدرتمند ثامن الحجج سبزوار را شکست داد تا بزرگترین شگفتی رقابت های این فصل لیگ برتر با دستان توانمند بانوان هندبالیست کردستانی رقم زده شود . تیم های مدعی ثامن الحجج و شهرداری سنندج جمعه 28 آذرماه 93 در سالن ورزشی سربداران سبزوار به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار جذاب ، زیبا و تماشاگرپسند تیم شهرداری سنندج موفق شد با نتیجه 26 بر 23 تیم قدرتمند ثامن ، قهرمان 3 دوره اخیر لیگ برتر باشگاه های کشور را برای نخستین بار شکست دهد و 2 امتیاز حساس و ارزشمند این مسابقه خارج از خانه را کسب و فاصله امتیازات خود را با صدر جدول رده بندی کاهش داد . در دیگر مسابقات این هفته در تالار فدراسیون هندبال تیم تاسیسات دریایی تهران با نتیجه 31 بر 17 تیم دانشگاه آزاد البرز را مغلوب کرد تا همچنان در مکان دوم جدول رده بندی حضور داشته باشد ، ذوب آهن اصفهان در خانه و به سختی با نتیجه 15 بر 14 از سد تیم نفت و گاز گچساران گذشت و دیدار تیم های شهید چمران لارستان و هیأت هندبال طرقبه و شاندیز به علت عدم حضور نماینده خراسان رضوی در شهرستان لار برگزار نشد .

در جدول رده بندی تیم ثامن الحجج سبزوار با همان 13 امتیاز اندوخته پیشین همچنان صدرنشین است ، تیم تاسیسات دریایی تهران با کسب 12 امتیاز دوم قرار است و شهرداری سنندج با کسب 11 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد .

گفتنی است در هفته نهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور جمعه 5 دیماه 93 تیم شهرداری سنندج در سالن شهید بهنام شاد میزبان تیم دانشگاه آزاد البرز خواهد بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد