تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

تیم هندبال بانوان دنیای مونا(استان البرز)

انگیزه اصلی این تیم ایجاد یک پایگاه قهرمانی در استان البرز می باشد...

شکست تاسیسات دریایی تهران در اصفهان رقم خورد :

در دهمین هفته رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور ، تیم های ثامن الحجج سبزوار ، شهرداری سنندج و هیئت هندبال طرقبه و شاندیز به پیروزی دست یافتند و در حساس ترین دیدار تاسیسات دریایی تهران در اصفهان مغلوب ذوب آهن شد .

سرویس خبر :

به گزارش وبلاگ رسمی باشگاه هندبال دانشگاه آزاد اسلامی البرز : تیم ذوب آهن اصفهان در مسابقات هفته دهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه کشور جمعه 19 دی ماه در سالن ورزشی ملت اصفهان ، به مصاف تیم قدرتمند تاسیسات دریایی تهران رفت و در پایان با ارائه یک بازی حساب شده و منطقی با نتیجه 19 بر 16 تاسیسات دریایی را شکست داد و از مکان دوم جدول رده بندی به زیر کشید . شهرداری سنندج در سالن شهید بهنام شاد میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود و در پایان موفق شد با نتیجه 29 بر 23 حریف خود را مغلوب کند و با توجه به شکست تیم تاسیسات دریایی ، جایگاه این تیم را در رده دوم جدول ره بندی تصاحب کرد . تیم صدرنشین ثامن الحجج سبزوار در سالن سربداران با نتیجه 30 بر 17 تیم شهید چمران لارستان را در هم کوبید و با کسب این پیروزی ارزشمند همچنان به صدرنشینی خود ادامه می دهد . در مهمترین مسابقه تیم های انتهایی جدول ، هیئت هندبال طرقبه و شاندیز خراسان رضوی در دیدار جذاب و پر گل با حساب 32 بر 26 دانشگاه آزاد البرز را مغلوب کرد تا 2 امتیاز حساس و شیرین این مسابقه را از آن خود کند .

 در جدول رده بندی تیم ثامن الحجج سبزوار با 17 امتیاز صدرنشین است ، شهرداری سنندج با کسب 15 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم های تاسیسات دریایی تهران با 14 امتیاز و ذوب آهن اصفهان با 13 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند .

هفته یازدهم این رقابت ها جمعه 26 دیماه 93 با برگزاری 4 مسابقه همزمان پیگیری خواهد شد ./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد